CyRuS
Administrator
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Mam komputer ??
|
Wysłany: Sob 10:51, 07 Lis 2009 Temat postu: Jak dodać nowy obiekt do mapy, przez GIANTS Editor |
|
|
Ponieważ niektórzy nowi userzy mają problem z dodawaniem budynków do mapy, postanowiłem krok po kroku wyjaśnić, jak dodaje się budynki do LS 2009.
1. Pobieramy program Giants Editor [link widoczny dla zalogowanych]
2. Ściągamy jakiś obiekt (budynek).
3. Gdy już pobraliśmy, rozpakowujemy go na pulpit.
4. Folder kopiujemy i wklejamy do C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps\models\objects.
5. Następnie otwieramy plik map01.i3d GIANTS Editorem (znajduje się on w katalogu maps).
6. Klikamy na 'File' i wybieramy 'Import...' i wybieramy nasz obiekt z folderu objects.
Poruszanie się po mapie
przycisk alt +
lewy przycisk myszy - okręcanie kamery
środkowy (kółko) przycisk - zmiana wysokości kamery
prawy przycisk myszy - przybliżenie, oddalenie kamery
7. Teraz schodzimy niżej pod mapę za pomocą myszki (z wciśniętym alt) i tam, koło statku, jest nasz obiekt.
8. Klikamy na ten budynek i za pomącą trzech kolorowych strzałek wyciągamy go na powierzchnię i ustawiamy tam, gdzie chcemy go mieć. Niebieską linią przesuwamy do przodu i do tyłu, czerwoną w lewo lub w prawo, a zieloną w górę lub w dół.
8. Po ustawieniu budynku klikamy File->Save i wyłączamy GE.
I tak mamy wgrany i ustawiony obiekt do gry.
Poradnik nie jest mój. Ja go tylko przerobiłem, żeby był bardziej zrozumiały dla nowych userów.
Post został pochwalony 0 razy |
|